Bebekcimbrnim Ayda su vermeye başladım ama fay kaşığı şeklinde şuan 7 aylık olmak üzere 2 aydır istediği kadar full veriyorum gün içinde aklıma geldikçe yada yemekten veya emmekten sonra veriyorum kendi istediği kadar içiyor sonra istemeyince çeviriyor kafasını anlaşılıyor yani. Sizce hatamı yapıyorum su zehirlenmesi vs olabilir diyolar. Bide bir sorum daha olucak cok alakasız ama 9.ayda kızamık aşısı yaptircak misiniz bizim sağlık ocağı öneriyor kızamık arttığı için kendi bebegine de uygulamış hatta
Alyammm- Bebekcimbrnim Havalar sıcak o zamanlar da bende verirdim hata mı bilemem ama Allah a şükür ters bir şey olmadı zaten siz de çok fazla vermiyorsunuz yine de Doktorunuza danışın. Bana doktorum önermişti hatta
Gamzosgamzos Bebekcimbrnim bence su zehirlenmesi için çok çok fazla içmesi lazım Kızamık aşısıda ben iki kızımada 9.aydada yaptırdım bence yaptırın çevremdende şahit oldum gerçekten büyük salgin var
Selamcanim Bebekcimbrnim su zehirlenmesi sanmıyorum. Havalar ısındı. İçsin yavrucak ç. Bebeğiniz alerjik bir yapısı var ise kızamık aşısını önermiyor doktor bilginiz olsun.