Asya10 Canım her bebek biriciktir.benim oğlumla ayni aydalar:) baba,mama,dede,meme diyor ama bilinçsiz diyor… Ve hala bu kelimeleri arada bababa,dedede mamama,mememe şeklinde babildiyor…bence normal ve sunu da diyim sıfır ekran iletisimimiz de var kesinlikle bu bebeğin kendi gelisimiyle alakalı arkadaşım neler yaptı 21 aylık oğlu var toplasan 6 kelimesi var anlamlı😑