Bilgilianne21 kızlar bebişim 3 aylık oda ısısı şuan 26 derece nasıl giydireceğim sadece askılı zıbın diyorlar ama içim rahat etmiyor uzun kollu body vardı altında pijaması çok sıcak diye kısa kollu body giydirdim pijamayı da çıkardım ama üşür mü ya
Asliaker Bilgilianne21 bizimde şuan oda sıcaklığımız 26 ben şort tisört içine de askılı atlet giydiriyorum çorapta yok.Bizede hemşire zıbınla yatsın sadece demişti ama ben geceleri camı açık yatıyorum ve üşür diye düşünüyorum ayaklarına ince müslin örtüyorum önerisi olan varsa bende duymak isterim 🙃😊
Melis1706 Bilgilianne21 suan 26 derece benimde biz 8 aylik olucaz askili zibin ustune askili giydirdim altinda sort corap yok ince bir battaniye sadece ortulu genelde ayaklarini falan acio beline kadar bacak falan acik olcak oyle rahat ediyor gogus bel bolgesi kapali bazen boynuna kadar cekio ama sen kisa kollu giydir daha kucuk cunku uzun kollu terletir artik ustune ince ortersin sabaha karsi genelde serin oluyor cunku
Asliaker Bilgilianne21 yok kısa kollu zıbından bişey olmaz bence bi kaç kişiden de şey duymuştum yazın kendiniz ne giyiyorsanız çocukta onu giymeli diye bende şort tişort yatıyorum 😂😂
defneemomm Asliaker benimki terliyor ya😂 anneme biraktım 1 saat uzun kollu giydirmiş su gibi olmuştu geldiğimde😂
Asliaker defneemomm ah bu annelerimiz bizimkiler de aynı klima açıyorum üşür, hasta olur çorap giydir üşür 😂😂😂
superanne2 Belizdeniz kısa kollu yazlık zibinlar ve şort incecik. Kolsuz da giydirilebilir ama terlediklerin de omuzları üşüyor diye kısa kollu tercih ediyorum ben ama yazlık için olanlardan
Bilgilianne21 superanne2 ya ben ilk defa kısa kollu ile uyuttum ama sabah kalktığımda kolları ve göğüsü soğuktu sanırım üşümüş ☹️