Kızım 3 yaşına yeni girecek. Eskiden yatağımın yanında beşiği vardı gece sık uyanıp üzerime atlardı yanıma yatmak için, ben de bu alışkanlığını kırmak için beşiği kaldırıp odasındaki yatağı hazırladım. Yaklaşık 2,5 aydır odasında yatıyor ama gece o kadar çok uyanıyor ki. Uyutuyorum kitaplar okuyarak. Tamam diyorum uyudu çıkıyorum max 2 saat sonra uyanıyor. Tuvaletini yaptırıyorum. Tekrar uykuya dalamıyor. Hep beni yanında istiyor. Sen burda otur diyor yatağının kenarını göstererek. Hadi diyorum uyudu odasından çıkıyorum, max 1 sa sonra tekrar yanıma geliyor. Tekrar yatıyorum tekrar yatağıma dönüyorum sabah bi bakıyorum yine yanıma gelip uyumuş. Bu durumu nasıl düzeltebilirim. (Uyku arkadaşı bağı oluşmadı hiç)