ikiprenses_annesi Arkadaşlar 4 tane 20 lik ameliyatlık dişim var haftaya çekilecek sadece kök kaldı kirildi hamilelikte hep zor oluyor mu çekimi bide alt köpek dişim yerinde ama dibinden köşesi kırıldı buna nasil bir işlem yaparlar bilen başına gelen var mı
Beraninannesii ikiprenses_annesi 20likleri uyuşturup o noktayı kesip alıyorlar tabii benim gömülüydu sonra dikiş atılmıştı. Benimde köpek dişimin bir noktasında kırık var estetik dolgu yapıldı belli olmuyor 2 adet 20ligim var teker teker aldı biri iyileşince diğerini aldi
Alyammm- ikiprenses_annesi Bence zor değil bende aralıklı olarak 4 tane çektirdim zorlanmadım ilk gün dikişlerin acısı oluyor ama dayanılmayacak gibi değil içiniz rahat olsun bünyeden bünyeye değişir ama abartılacak acı yok çekim esnasında uyuşuk olduğu için hiç hissetmiyorsunuz zaten
Beraninannesii ikiprenses_annesi Çok minik bir şekilde ucu görünüyordu birde yana doğru çıkıyordu benim için çok zordu intihapli pıhtılaşma oldu hiç uyusturmadan 2.cj kez kesip dikiş atmıştı 😬