Merhaba anneler…
Yaklaşık 1 yıl önce Doğumdan sonra süt arttırıcı mamsel stil tea aldım. Paketi açtım ama pek kullanmadım. Şuan sütüm azaldı ve arttırmak istiyorum. Paket açık ama kapağı kapalı kuru ve serin yerde. İçilmesini tavsiye edermisiniz? Pakette 40 gün içinde tüketilmelidir diyor