Kızlar evim 26-27 derece arası değişiyor. Nem de 55-70 arası değişiyor. Sürekli camlarım açık sabahtan akşam uyuyana kadar. Akşamları da sadece mutfağımın balkonu açık. Uyuduğumuz odanın camını açsam bebişim üşürmü diyorum ince giydiriyorum onda sıkıntı yok. Ama nasıl yapıcam bilmiyorum. Birde nemi asla düşünemiyorum. Lütfen yardımcı olun 🥲