betuldelicaayy Relactaz gaz damlası kullanan var mı bebeğim 3 aylık doktor gaz damlasını değiştirip relactaz verdi bugün başladık verdiğimden beri uyumuyor ağlıyor
Whitewomen35 betuldelicaayy Bende kullandım ama herhangi bir yan etkisi olmadı aksine gaz sancılarımıza iyi gelmişti . Belki ağlamasının sebebi damladan değildir başka bir sorunu vardır
parasiempre betuldelicaayy biz kullanmistik bizde cok ise yaramisti ama her bebekte farkli etki yaratiyor olabilir🤷🏻♀️
Biz3kisiyiz_ betuldelicaayy biz her damlayı kullanmış birisi olarak söylüyorum bize en iyi gelen oydu 3-4 ay kullandık sonra zaten 6 aylık olunca gaz sıkıntısı bitti. Sonra kaka sıkıntısı başladı ek gıda dan 🙈 her öğün öncesi günde 8*8 olarak kullanıyorsunuz değil mi ?
Zehraburan05 Ben kullanıyorum bebeğime çok iyi geldi belki alışma surecidir ilk verince benimkinin de karnından sesler geliyo sonra rahat cikariyo gazını pahalı olsa da alıyorum hep tek iyi gelen o oldu
Mayaleos Zehraburan05 30 ml olmuyor mu az mı geliyor? Bize doktor sab vermişti günde 2-3 kez 12 damla kullanıyor bir ay yetiyor