Merhaba tecrübeli anneler. Bebeğiminin ek gıda bulaşıklarını elde biberon sıvısı ile yıkadım hep. Artık 1 yaş oldu. Frosch bulaşık deterjanı ile elde yıkıyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz merak ettim? Bulaşık makinesinde yıkayanlar hangi tableti kullanıyorsunuz