Merhaba kızlar .Burdan bilenler bilir beni geçen sene mayısta doğum yapmıştım. Kızım beşikte uyumak istemiyor yer yatağında beraber yatıyoruz. Yerim olmadığından beşiği satıyorum tekzenden almıştık beşiği doğru dürüst uyumadı bile yeni gibi yani . Beşiğin içindeki yatağını ve beşik korumalıklarınıda vericem . Kulpları maviydi ben pembe kulp almıştım ikisini de vericem isteyene üzerindeki tülü de vercem .Beşiğin yan tarafındaki raf ve çekmeceler var onlar ve beşik çıkıyor büyük yatağada çevirebiliyorsunuz . Fotoğraf yüklemeyi yapamadım isteyen özelden yazsın