Benim kızım çok gazlıydı. Maalesef hep uzak durdum sevdiğim şeylerden aylarca taai ki ek gıdaya geçene kadar. Doktor bazı şeylere gaz yapmaz diyordu bulgur mesela. Çok süt yapsa da çok da gaz yapardı. Çok çektim. Bir kere göze alabilirsiniz. Ama ben göze almamıştım :)