dg1ozge Merhaba. Doğum yapalı 2 ay oluyor. 5.gün kontrolünde her şeyin yolunda olduğunu söylemişti doktorum. Fakat hala sarı-açık kahve akıntım oluyor. Kokusuz. Normal mi bu kadar sürmesi yoksa bir sorun olabilir mi?
Mervesahinn dg1ozge kişiden kişiye değişiklik gosterebiliyirmus, bende bahsettiğiniz durum 55 gün kadar sürmüştü dahada uzun sürebilir demişti ebe hanım
terazikadini dg1ozge yok canım sakin ol korkma dikiş yerin iyi olduğu sürece akıntın normal içerde kalanlar akıyor