Bugün bir eve bakmak için ilandaki numarayı aradım. Emlakcıydi ve dedi ki şuan müsait değilim ev sahibinin numarasını vereyim zaten kendisi şuan evde oturuyor müsaitse gidin bakın. Neyse tamam dedim kadınla görüştüm müsait olacağı bir tarihi söyledi vs. Şimdi şu durumda emlakçının benden alacağı 70-80 bin lira neyin parası? Ve ev sahipleri içinde oturuyorken özellikle evi neden emlakciya veriyor? devlet neden %25 kira sinirina verdiği ehemmiyeti bunlara vermiyor? Bu işi yapan, mantığını anlayabilen varsa beri gelsin.