Nazlisenaninannesi Merhaba hanimlar adetim 18′ inde oluyordu normalde 3 gün geçti hâlâ tık yok esimle korunuyoruz da yine kaçamak mi oldu acaba diyerekten test yaptim(erken testlerden) negatif çıktı sizce başka ne sebep olabilir simdiden teşekkürler
AlyaMavi Nazlisenaninannesi emziriyorsanız 2 yıla kadar düzensiz olabiliyor emzirme Yoksa kist olabilir stres olabilir hamile kalma durumunu bilemiyorum test yapabilirsiniz benimde hep düzensiz emzirme dönemindeyim