Masal-33 Kızlar başlayalı 3 gün oldu ama bende mide bulantısı halsizlik,tatsız tuzsuz iştahsız hissediyorum kendimi bu hap böyle yapar mı yaparsa yeni içiyorum diye mi geçer mi sizde durum nedir
Melekbas Masal-33 bende kullanmayi dusunuyorum ama ilk ne zaman icmeye basladiniz bazilari adet bitince bazilari adet baslangici diyor anlmadim. Ilac bitince birde adet bitiminde mi baslaniyor bilgi verir misiniz🙈☺️
Masal-33 Noname21 yaaa bunu duyduğuma sevindim yoksa bu şekilde çok zor kendimi çok tatsız hissediyorum
Noname21 Masal-33 aynen aynen beni baya sallamıştı hatta bıraksam mı demiştim Bir haftaya geçti 2 seneyi geçti kullanıyorum birdaha olmadı
Eness123 Noname21 peki kullandığınde eşinle aranızda korunuyormusunnz gerek varmı hiç kulnamdim ben kuzenm soruyor
Masal-33 Eness123 bende ilk defa kullanıyorum benim de şuan bir tecrübem yok ama doktor %98 koruyor ekstra bir korunmaya gerek yok dedi eşim korunmayacak sadece hapla devam edeceğiz
Mrvckl Bende kullanıyorım her kutuda sonuna doğru bende mide bulantısı kusma yapıyor. İlk kutuyu bitirdim 2. Kutu bitmek üzere ve ben hala lekeler geliyor hiç kesilmedi böyle bieşey başıba gelen var mı kahve lekelenme şeklinde