12 günlük bebeğim var doğum yaptığım ilk bi hafta içinde sütüm neredeyse hiç yoktu doktor hip mama yazdı veriyorum artık sütüm var ama ne kadar meme verirsem vereyim sanki bebeğim doymuyor meme bir saate yakın içiyo yatağa koyduğum gibi uyanıyo uyku yapmıyor ama mama verdiğim gibi bitirip uyuyo saatlerce ben uyandırmayana kadar uyanmıyo acaba ne yapmam gerekiyor versem mi mama vermesem mi bilemedim yardımcı olur musunuz 😢