Beril_aras2 Ya kızlar hala açıklamadılar. Ne onayladilar ne reddettiler ben anlamadım daha ne kadar bekleyeceğiz?
Beril_aras2 Babyyyy2121 deprem bölgesinde olanlar dilekçe verip istedikleri şehire geçici görev olarak gidiyorlar
Beril_aras2 Makahma hayır hala bekliyoruz depremden önce aciklayacaklarini söylüyor atama şubedekiler
Beril_aras2 Makahma 😀😀😀😀😀 cocujlar yüzünden telaşla yazmıştım yanlış yazmışım 😄 bayramdan önce yazacaktim canım
smsmsm Beril_aras2 anladım canım eşim infaz koruma onlara süresiz yaptılar geçici görevi ondan sordum
Yaseminyapar Benimde eşim infaz koruma memuru hâlâ açıklanmadı bir düzen kuramadik ne zaman açıklanır bilmiyoruz bilgisi olan var mı?
Yaseminyapar smsmsm evet süresiz oldu ama daha çok uzar mı acaba açıklanması hep tayinler açıklandı bunlar belli olmadı belkide hiç bı yere göndermezler