Balliiii Masalkizinannesi kadın polisleri genellikle iç birimde görevlendiriliyor diye duyuyorum erkekler gibi sürekli tayini çıkıyor mu acaba 🙄
Masalkizinannesi Balliiii genelde öyle ama olmayadabiliyor örnek veriyorum çevik kuvvettede bir sürü kadın polis var ama karakolda masa başı çalışanda var. Tayin durumu herkesle aynı cinsiyet ayrımı tabiki yok.