Bebeğim 36 günlük 2. Haftasindan beri çok fazla ıkınıyor kakasını çişini yapıyor gazını alttan üstten de çıkarıyor ama sürekli kıpkırmızı oluncaya kadar ıkınıyor hatta bu yüzden göbek deliği şişti doktor normal gazı oluyor dedi ama bu 3 gündür daha da fazla ıkınıyor ve göbek deliğindeki şişkinlik daha da artti bu beni tedirgin ediyor ne zaman biter ıkınmalar