Sedavarlik Merhabalar yazin gece ne giydiriyorsunuz? Hala kislik tulumla yatiriyorum. evim sicak oluyor yatarken ne giydirmeli? memnun kaldiginiz yazlik uyku tulumu vs. var mi?
Alyammm- Sedavarlik Ya havalar çok sıcak neden hâlâ kışlık tulum yazık terler hastalanır Allah korusun . Şuan eliniz de yazlık tulum yoksa da bir kısa kollu bir şort işinizi görür. Gündüz uykusun da sadece bez üzerinde zıbınla yatırıyorum kızımı 🤷♀️
Melis1706 Sedavarlik bebegim 8 aylik olucak icinde askili zibin ustunde de askili var alti sort sadece gogus bel kismini ince battaniye ile ortuyorum corap falan yok kendide zaten ayaklar bacaklar acikta uyuyor sadece gogus kismini ortuyor
Girlpower Sedavarlik kışlık tulum mu yok artık çocuk pişer ben askılı body ve şort giydiriyorum üstünü de örtmüyorum
Sedavarlik Alyammm- alamadim bir turlu usurmu korkusuyla da cikaramadim yarin gece giydirim hemen tulum alana kadar tesekkurler
Lolik Sedavarlik oğlum 9 aylık (istanbuldayız şehirden şehire hava durumu değişiyor diye belirteyim dedim) kısa kollu zıbın üstüne ince pike örtüyorum
Esen3535 Sedavarlik kisa kollu citcitli badi altına sort giydiriyorum Üstünü de ortmuyorum örtsem de aciyo zaten
35izmir Sedavarlik zıbın ve pijama altı giyiyo örtünmez zaten evde de bir cam açık bizim odada o kendi odasında yatar 19 aylık
Alyammm- Sedavarlik Yok yok üşümez merak etmeyin hem daha rahat uyur 🥰 alana kadar elinizde ki imkanları değerlendirin. Bu arada LCW’de ikili tulumlar da indirim vardı bakın isterseniz
Melis1706 Selinsn Terlemiyor sicaklayinca en fazla aciyor ben mesela gece biraz ayaklarini ortmeye kalkiyorum hemen aciyor 26.7 di biraz once gunduz 27 yi gordu yatak odasinda park yatakta yatiyor.salon mesela o odaya gore dahada sicak oluyor.ama kislik tulum cok agir gelir yani artik havalar yaz tulum yerine ince muslin tarzi battaniyede ortebilirsiniz rahatsiz eder onu sicakta cok isilikte olabilir ama nerede yasiyor herkes bilmiyorum ben bursadayim biz fenalik gecircez gunduz falan burada mesela gece biraz daha iyi oluyoe cam acamiyorum tam onun yaninda suan cam acilcak gibi degil zaten ama yinede sicak henuz gece bunaltcak kadar degil
oglumubeklerken Sedavarlik ben evdeyken hala normal zibin üstüne uzun kollu uzun paçalı ince bi pijama giyidiriyordum 2 3 gecedir canakkaledeyiz içinde ki aşkı zibini çıkarmadan onun üstüne yarim kollu bi zibin giydirdim altına uzun bi pijama o şekilde yatırdım dün akşam altında altında pijamayı bile çıkardım sadece zibinlarla yattı aşırı sıcak ve nem burası.
Tubimomiki Sedavarlik yıldız takımlar var bilirsiniz yazın onlar çok rahat oluyor yada penye uyku tulumu
Alyammm- Sedavarlik Link atamıyorum ama Sepette %50 bölümünü karıştırın baya şeyler var normal giyim bölümünden tulumu seçin orada da var 2 li tulum 212 falan yazıyordu LCW koduyla baya indirimli alabilirsiniz
Noname21 Sedavarlik kışlık tulum ile yatırmayın İsilik olur terlerse Havalar tişört ile yatacak kadar sıcak değil Burda evin içi en azından İnce uzun kollu pijama takımı ile yatıyor Üzerine duruma göre pike örtüyorum
efeninannesi09 Oğlumuz 10 aylık olmak üzere. Kısa kollu, kısa şortlu incecik tulum + ince müslin torba tulum(askılı) ile uyutuyorum. Çok dönerek yatıyor, örtü hep açılıyor… daha sıcak olunca da çıtçıtlı atlet+müslin tulum yaparım.