Sevilay-Keles
Vicdan yapılacak bir durum yok. Sizi emzik yapıp hem kendi gaz, kusma, reflü ile boğuşacak hem de sizi kitleyecek sürekli. Ben 3 haftalıkken verdim emziği ki meme reddi olan bir bebekti, emzikten sonra emme refleksi güçlendi resmen, daha rahat emer oldu. Diş dönemleri, herşeyi ağzına götürdüğü oral dönemde çok büyük kurtarıcı oldu emzik. Parka götürüyorsunuz, yerde gördüğü çer-çöpü bile ağzına atmaya çalışıyor özellikle diş çıkarken. Emzik olunca bunu yapmıyor mesela. Ben 3.5 yaşında zor bırakmışım emziği ki hayal meyal hatırlıyorum bile emziğimi. Ama şu ana kadar gittiğim tüm diş hekimleri dişlerimin düzgünlüğünden bahsetmiştir, 20’liklerim bile full çıktı yani öyle dişleri, damağı etkileme durumu da yok anlatıldığı gibi.