Bizimde sınırda dendi kalça gelişim geriliği vardı 1 ay bir aparat kullandık adını tam hatırlamıyorum o kalçasının çıkmasına sebep olmuş sonra pavlik bandaja geçtik 3 hafta kullandık. Sonra 2 ay frejka yastığı kullandık son 1 ay sadece geceleri kullandık Şuan kullanmıyoruz yaklaşık 1 aydır. Doktor 1 yaşında tekrar getirin tam hareketli zamanı kontrol altına olması lazım dedi.