İyi akşamlar canım anneler, kızım bi kaç gün sonra 9. Ayına girecek ve ben hala ek gıda konusunda sorun yaşıyorum. Kızım sabah 7de uyanır, 150-180 cc arası mama içer uyur. Saat 11de kahvaltı yapar, kahvaltı genelde irmik yumurta sarısı labne pekmez karışımı oluyor. Sonrasında 3te öğle yemeği olarak ya kıymalı havuçlu patatesli irmikli bi yemek, ya da pirinç unlu yulaf unlu meyveli muhallebiler yer. Akşam 7de bazen formül mama içer bazen de yine şu saydığım muhallebi tarzı şeyler, yanında dilim karpuz kavun vs. Gece 10da uyku öncesi muhallebisinş yer ve yatar. Ama tabii ki her zaman porsiyonlarını bitiremiyor. Tam olarak düzeninin doğru olup olmadığından emin değilim. Bu konuda bilgi verebilirseniz çok mutlu edersiniz beni