gamzeyalcin 9 ay 21 günlük bebeğim var bu aralar sürekli düşkünlüğü oluştu sizin bebişler de mi öyle ve bu durumda neler yapıyorsunuz çok yoruyor
Ilkbebegimm gamzeyalcin benim bebeğim de öyle sürekli kucağımda olmak istiyor eşimi gördüğü zaman onun kucağında olmak istiyor almfdığımız zaman çığlık atıp bağırmayı öğrenmiş öyle bağırıyor 😔
Gokturk_ gamzeyalcin ya öyle böyle değil tek değilmişim ağlaya ağlaya oturuyorum resmen artık nefes alamıyorum .Babasına da gitmiyor her an peşimde çok yoruldum .Taşınacağım asla kimseye gitmiyor ne yapacam bilmiyorum
Zzzehra___ gamzeyalcin 9 ay 4 günlük aynı durumdayız bazen oturup ağlıyorum bazen eşime veriyorum kendim başka odada duruyorum
hestiaone 7 ay 5 günlük, 1 haftadır kucağımdan bırakmayı bırak kucagımdayken oturma pozisyonu aldığım gibi çığlık kıyamet ağlama krızı.Aksama kadar kucakta gezmek ıstıyor ağrımayan kemığım kalmadı artık