Tatlican yok kız sjsjsj senin postundan habersiz yazmıştım benimde kız bebe var en sevmediğim renk pembe ama kızım olunca bir pembe olsun istedim 🤣🤣ama yine gittim kahve elbise ve buraya atmadigim zümrüt yeşili takımı aldım sggdfgg🤣 benim adama zaten imkansız oembe giydirmek ahshshh🤣 o yüzden bayram kombini ailecek yeşil ve kahve bej tonlarında yaptık 🤭