Edada Momzeyn benim dönmedi 36 giyiyordum şuan eski ayakkabılarım olmuyor 37 giyiyorum bır numara büyüdü
S_x_w Momzeyn yarın numara büyüdü ve geriye dönmedi..ilk çocuğum 13 yaşında şu saatten sonra da dönmez zaten ☺️☺️
Biz3kisiyiz_ Momzeyn 38 giyiyorum doğumdan sonra 1 ay 40 numara anca sığıyordu ayağıma 🙈 ödemim çok fazla olmuştu benim sezaryenden sanırım 😂 1-2 ay sonra normale dönmüştü benim
Yamaninannesiiiiii Momzeyn benim büyümedi sanırım normal de 35 giyiyordum hamileliğin sonlarına doğru ödem oldu biraz 36 giydim şuan yine 35 döndüm