Bende Londra’dan İstanbul’a tek başıma 2 aylık bebeğimle gittim geldim canım ilk aşısı yapıldıktan sonra çok şükür bir sorun olmadı sadece emzik emiyorsa ve ya biberon ve ya meme ver uçak kalkarken ve iniş yaparken çünkü kulakları rahatsız olmasın mutlaka birsey emzir yutkunsun sürekli .