Bugleminannesi28 Kızlar tofisa dan alışveriş yapan varmı normalde s beden giyiyorum tesettür ürünlerine baktım alan var mı kalıpları tam mi yoksa geniş mi yani ürünleri olduğundan büyük mü
EndlessLove_ Bugleminannesi28 ben daha önce yapıyordum ama son zamanlarda bıraktım beğenmiyorum memnun değilim..
EndlessLove_ Bugleminannesi28 şöyle yeni bişey almadım yakın zamanda. O yüzden net bişey diyemiyorum. önceden aldıklarım memnun kaldıklarımda 38 bedendim aldıklarım tam beden oluyordu iyiydi. Sonra 40 bedene yavaş yavaş geçtim 40 beden aldıklarımın hem kumaşı berbattı hem kalitesi. 3 gömlek aldım 3 üde çöpe gitti. Hem büyük geldi hemde tek yıkamada renkleri soldu gitti. Yüksekte de yıkamadım yani prosedürüne uygun yıkadım. Ama burda kumaşına dikkat ederek alınabilir diyen arkadaşlarda oldu. Tabi karar sizin yine de
Zehraburan05 Ben yapiyodum ucuz diye hep kalitesiz kumaşı ve büyük beden 38 yaziyo ama 42 beden gibiydi yani şans işi iyi çıkması arada güzel gelen de oluyodu son zamanda bıraktım üç fazla veririrm kaliteli olur
Sincappp Bugleminannesi28 siparişiniz geldi mi aceba nasıldı. Bende beş parça ürün verdim sadece birini beğendim diğerlerini iade edeceğim. Ama iletişime geçeceğim bir numara yok müşteri hizmetlerini arıyorum acmiyorlar.