taclikizim311 yani köy için söylemişlerdir diye düşünüyorum, yani gençe git gel yarım saat sürmüyor. Siz arayıp tekrar karakoldan detaylı bilgi alın derim. İlçe biraz küçük ama yaşanmayacak kadar kötü değil Büyükşehirden gidiyorsanız çevre edinene kadar biraz can sıkıntısı çekersiniz sadece. Merak ettiğiniz bir şey varsa cevaplamaya çalışırım