Mcz bebeğiniz bu durumdan rahatsız mı? Sancılanma vs oluyor mu ?
Olmuyorsa neden sıkıntı yapıyorsunuz ki ?
Ben gazlı ama kabız olmayan aynı zamanda kaka yapmayan bir bebek büyüttüm, 5 ay lavmanla kala yaptırdım, ne gecemiz vardı ne gündüzümüz, çok zorlandık. Bebeğiniz rahatsız olmuyorsa kendinizi üzmeyin. Çünkü bebeğin rahatsız olması çok vahim bir durum. Bunu yaşamak istemezsiniz.