Selam kizlar 4.bucuk aylık oğlum var gece uykusu çok güzeldi ama artık çok zorlanıyoruz çok sık uyanıyor humana iyi geceler çayı uyku yapar rahatlatır dediler allip kullanmalimiyim sizler denedinizmi.
Sadece anne sütü alıyoruz kendim içeceğim ona da geçer diye düşünüyorum 🤭