Fatihinannesi05 Merhabalar kızlar normal doğum sonrası ilk kontrolde doktora mı muayene oldunuz yoksa ebe mi kontrol etti bide ne zaman muayne oldunuz
Hndealnathn Doğumlardan sonra hastaneden çıkmadan doktorlarım muayene etti sonrasında 1 haftalıkken ve 40 günlükken çağırdılar gittim yine doktorlarim muayene etti