Mugeegurel canım bizde kaç aydır kabızlıkla uğraşıyoruz lavman yapıyorduk , gitmediğim doktor kalmadı tek dediği beslenme memeden kes yemek yesin lifli beslensin maalesef sebze yemeği pek yemiyor 1 ay olacak dulcosoft +probiyotik kullanıyorum doktor bize 2 ay kullanın tekrar bi gelin bakalım demişti ama gitme imkanım yok o yüzden dulcosoftu kesintisiz ne kadar kullandınız bi zararı olur mu acaba onu merak etmiştim