Kızım 17 aylık 11.500 kg gün içinde 3 ana 2 ara öğün veriyorum birde harici mama (şu şekilde Kahvaltı, Öğle yemeği, ona özel kek kurabiye vs. Akşam yemeği, meyve uyumadan önce 150 ml mama sabaha karşıda 180 ml mama) öyle ahım şahım iştahlı yemiyor ama doyacak kadarını bitiriyor yemeklerinin fakat sürekli mama mama diyor aç olduğu için mi yapıyor yoksa başka sebepten mi bilemedim