Daha önce hiç yaşamamıştım gecen hafta antibiyotik kullandım bunun sebep olabileceğini okudum çok zor durumdayim sürekli kaşıntı akıntı doktora gittim fitil ve krem ve ağızdan prebiyotik verdi ama bunun dışında ne önerirsiniz iyileşme sürecini hızlandıracak önerileriniz varsa lütfen yazar misiniz yaz günü gerçekten hiç çekilmiyor kendimden soğudum artik