Duhamom bana eşimin bi arkadaşı verdi canım almadım kendim kullanmıyoruz da çok gereksiz bi hastaneden çıkarken falan gerekli oluyor yine de şart değil benim görüşüm bu tabi istersen dolap yada gardpsa yükleyeyim 150 tl ye al fotoğrafını da istersen öğlen sonu yükleyebilirim