Mlkkrm ben wee kullanıyorum hastane de alından ölçen braun kullanıyor ama en iyisi eski model olanlar ama onda da durmuyor bebişler. Wee doğru ölçüyor başka ölçerlele kıyasladım hep aynı verdi hatta odayı da ölçüyor termometre ile kıyasladığımda hep doğruydu