yakup6752 Merhaba kizlar bebegim 2.670kg dogdu ve 4. ay kontrolünde 5.850kg geldi doktor az oldugunu söyledi ama dogum kilosuna göre normal degil mi? Mamaya baslatmak istedi ama ben hemen mama vermek istemiyorum
mczm__ yakup6752 ilk 3 ayda her ay 1 kilo almalı karnı doyuyo ağlamıyo ise bence emzirmeye devam edin zaten şurada 2 ay sonra ek gıdaya geçecek
mommy_0920 yakup6752 3 kilo doğdu en son 3 aylık kontrolde 7 y di sadece anne sütü şimdi 3 ay 20 günlük kaç oldu bilmiyorum