Ya şaka gibi ama kaşığa kafa atıyor resmen mesela kasıkta güzel bişey var belki ama çok ön yargılı bir yaşını 15 gün geçtik bugüne kadar isteye isteye yemez mi bi çocuk bazen arada bir beni şaşırtıyor o başka yok yani kaşık çatal sipariş vericem kendi oynaya oynaya yesin tek ama ben zorlayarak veriyorum artık önüne telefon bile açıyorum tek yesin diye…
Nasıl sevdirdiniz böyle çocuğunuza önerinize açığım 🥲🥲🥲🥲🥲