Kızlar Allah aşkına biraz sakinlesmeye ihtiyacım var. Sabahtan beri hastanedeyiz iki kere gittik hastaneye serum da takıldı ama eve geldik yine aynı ateşi çok yüksek. Duşa da soktum artık ruh sağlığım bozulucak sürekli ilaç ilaç bugün o kadar çok ilaç kullandım. Enfeksiyon yüzünden. Çok korkuyorum