Kızlar kayınvalidemin evi kentsel dönüşüme girecek kirada evi var ona geçiçek 1 yıllık sözleşmesi bitmiş kiracının yaklasık 2 bucuk yıldır oturuyor.3 aydır söylüyor ama çıkmaya niyetleri yok
Kayınvalidemde magdur bu durumda yasal olarak en kısa zamanda nasıl çıkarabilir.Avukat arkadaşlar varsa yardımcı olursa çok sevinirim🙏🏻🌺