Kadın doğuma gittim bartholin kistidir diye değilmiş. Genel cerrahiye yönlendirdi bayağı şiş ve büyük dediğim gibi ceviz kadar var yarın uçağım var Dr gidemeyeceğim ama kadın doğum ameliyatlık bence dedi çünkü katı apse toplamış bayağı katı taş gibi hiç başına gelen var mı?