Seher0635 Ay kontrolunde bebeğin kafası boyuyla orantılı ama kilosuyla değil dedi doktor kafa ultrasonu istedi yarın çekilecek neden olabilir neyden şüphelenmiş olabilir korkuyorum yaa ne çıkabilir altından bilgisi olan varmı acaba 🥺
Arven-Perisi Seher0635 bazen genetik olabilir kafa büyüklüğü panik yapma benim kızımında büyüktü hala büyük doktor genetik ama takip edecegiz dedi
TubaB Seher0635 hamilelikte de böyle deniyor muydu? Bizim de genetik hamilelikte de hep kafası önden gidiyordu.
Yigitefeninannesi_ Seher0635 bizimde kafa ölçüsünde sınırda dedi kan tahlili vs aldı bingildagi kapanmak üzere dedi sanirim tahlili ondan yapti bugün gittik kan tahlilleri falan temiz dedi takip edicez dedi ultrason falan istemedi
Selinsn Seher0635 benim bebeğiminde kafası persentile göre doğduğundan beri önde doktorumuz genetik muhtemelen dedi ama takip ediyor her ay çok şükür bir sorun yok eşimin de öyle çünkü kafası içinizi ferah tutun birşey çıkmaz inş
Seher0635 TubaB hamilelikte hiç böyle bir şey söylemişlerdi yaa bebeğim biraz minyon yani zayıf az emdi bu ay emme reddi vardı kilo da almadı pek ondan galiba kilosuyla orantılı değil boyu uzun ama.
Nilist Benim oğlumada öyle dedi ama babamızın kafasıda biraz büyüktü. Doğduğunda koca kafalı bir bebek bekliyorduk. Minicik kafası vardı.
Seher0635 Nilist bana göre de küçücük kafası yani şimdiye kadar kimse kafası büyük demedi 5. Aya kadar hiç bir doktor da demedi şaşıyorum ne alaka biz yinede ultrasonu yapalım dedik içimiz rahat etsin
Nilist Seher0635 Bize hep büyük kafalı dediler.3-4 hafta önde gidiyordu hatta. Şu an 13 aylık gayette vücuduyla uyumlu.
Nilist Seher0635 Bize hep büyük kafalı dediler.3-4 hafta önde gidiyordu hatta. Şu an 13 aylık gayette vücuduyla uyumlu.
Yigitefeninannesi_ Selinsn merhaba bizde 7 aylik olduk kontrol de kafa ölçüsü sınırda dendi takip edelim dedi doktor takip dışında herhangi bisi yaptı mı peki