Sonbahar01 bebitonunannesi_ çok mu fazla. 🙈😂 İnanın içinden belki 1 2 parca ben almışımdır çoğu gelen hediye.bu yüzden uyguna vermek istedim de kimse almıyor 😂 almazlarsa ihtiyaç sahibi birine vericem.