Merhaba kızım 10 gün sonra 6 aylık oluyor bugün doktor kontrolümüz vardı doktor kalbinde üfürüm var ne olur olmaz baktırın dedi yaşadığımız şehirde çocuk kardiyoloji de yok eve geldiğimizden beri çok üzgünüm duyduğum kadarıyla genelde masum üfürüm çıkıyo diyorlar ama başına böyle bişey gelen var mı