1 ay 4 günlük bebeğin var.Aylık kontrole gittiğimiz de 500 Gr kadar almıştı bundan dolayı doktor mama takviyesi önerdi.Önce emziriyorum çok durmaz huysuzluk ederse mama veriyorum.Ama kaç ölçü vereyim hangi durumlarda vereyim aklım karışıyor.Önerisi olan var mı?