Merhaba herkese acil bi soru sormam gerekiyor ilaç zehirlenmesinden kaç saat sonra emzirme olur 21 saattir emzirmiyorum sütüm temizlenmiş midir ne kadar daha beklemeliyim dün gece ilaç zehirlenmesi yaşadım afedersiniz kustum tıbbi müdahale edildi yalnız göğüslerimin sızısından duramıyorum sağım yapıyorum ama geçmiyor bir de bebeğimi çok özledim emzirmek istiyorum yardımcı olur musunuz 🥺🥺🥺