tekbasimabakiyorum Prezervatif olmadan hiç ilişkiye girmedik ama reglim 10 gün gecikti. Bebeğim daha 4 buçuk aylık. Kondomda yırtılma falan da olmadı. Test yapmaya çekiniyorum. Tekim, çok zorlanırım
Hobbalayarim tekbasimabakiyorum vücudunda başka belirti yok mu. Belki degilsindir normal bir gecikmedir.
tekbasimabakiyorum Hobbalayarim ne regl ne hamilelik belirtim var. İlk kez gecikti doğumdan beri. Normal mi?
tekbasimabakiyorum tomvejerry doğru da belki şunu dersiniz diye bekliyorum, doğum sonrası gecikme normal bizde de oldu falan 😁
saripitircik Doğumdan sonraki ilk bir yıl düzensizlik normal diye biliyorum ama insan korkuyor yine de 😐