Merhaba herkese 11 yaşındaki yeğenim beyin kanaması sebebiyle yoğun bakımdaydı trakeostomi açıldı ama şuan ihtiyaçı yok çok şükür kendi solunumu alabiliyor İzmir 9 eylülde yatıyor kbb 2 ay sonraya randevu verdi değerlendirmeye alınacakmış bu arada 4 aydır cihazlı ve cihazı çıkartırlar mu doktorlar pek bilgi vermiyor ayrıca cihaz çıkınca eskisi gibi yemek yeme ve konuşması olucak mı lütfen bilgisi olan yazabilir mi