Herkese iyi akşamlar kizlar. Eşim baya rahatsizdi. Ayağa kalkacak hali yoktu öyle söyleyeyim, gözlerinin içi felan kıpkırmızı olmuştu. En son tat ve koku da gidince pazar günü aksam saat 7 gibi hastaneye gitti. Test yapmalarını isterim felan dedi giderken. Test verdim diyor ama 2 günde bir test cıkmaz mı? Hastaneye gitmiş goremeyiz demisler. 182 arıyor 72 saate kadar çıkar demisler. Yıl oldu 2023. Korona çıkalı yıllar oldu. Sonucun çıkması 3 günü bulur mu Allah aşkına? Sonuç çıkmadığı için bu adam ise gidiyor, ama ayakta duramiyor. Bulastiysa hem bize hemde bütün iş arkadaşlarına bulaşmıştır zaten. Ne yapılır bununla ilgili. Kim aranabilir?